پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 832HG
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا DRYPRO 832HG

تکنولوژی پرینت: لیزری
سرعت چاپ: 180 برگ بر ساعت

معرفی پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 832HG

پرینتر پزشکی وسیله ای است که برای پرینت تصاویر ثبت شده توسط دستگاه های تصویرپردازی پزشکی مانند دستگاه های CR، DR، CT، MRI و... مورد استفاده قرار می گیرد.

پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 832HG یکی از همین پرینترها است که برای استفاده در بیمارستان ها، درمانگاه ها، کلینیک ها و مراکز تصویربرداری پزشکی و رادیولوژی گزینه ایده آلی می باشد.

از جمله مشخصات بارز این پرینتر پزشکی می توان به سرعت بسیار بالا در چاپ، کیفیت مطلوب پرینت و سازگاری با انواع دستگاه های تصویربرداری پزشکی اشاره کرد.

معرفی پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 832HG

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا DRYPRO 832HG

اتصال پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا DRYPRO MODEL 832HG به دستگاه های دیگر، از طریق استفاده از آن در شبکه های کابلی انجام می شود.

بر روی بدنه این پرینتر پورت اترنت تعبیه شده و اتصال آن به دستگاه های دارای فناوری DICOM به آسانی انجام می شود. پرینتر پزشکی DRYPRO 832HG همچنین از Printlink5-in نیز پشتیبانی می کند که برای اتصال پرینتر به دستگاه های فاقد DICOM یا کامپیوتر می توان از آن بهره برد.

پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا مدل Konica Minolta DRYPRO MODEL 832HG برای ارائه اولین خروجی پرینت تنها به 50 ثانیه زمان نیاز دارد که باعث شده بتوان آن را برای انجام پرینت های اورژانسی و فوری بسیار مناسب دانست.

اما مهم ترین ویژگی این پرینتر پزشکی لیزری در سرعت پرینت متوالی آن است. پرینتر Konica Minolta DRYPRO 832HG توانایی انجام 180 پرینت در ساعت را داراست و یکی از سریع ترین پرینترهای پزشکی موجود در بازار به شمار می آید.

با توجه به ویژگی های ذکر شده پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا مدل DRYPRO 832HG می توان برای استفاده در کلینیک ها و مراکز درمانی بزرگ و شلوغ روی آن حساب ویژه ای باز کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا DRYPRO 832HG

مواد مصرفی پرینتر پزشکی Konica Minolta DRYPRO 832HG

پرینتر پزشکی DRYPRO 832HG با فیلم های مخصوص چاپ پزشکی کونیکا مینولتا SD-Q/SD-QC سازگار است و در حالت استاندارد دارای یک سینی می باشد. لازم به ذکر است که این پرینتر پزشکی از یک سینی دیگر نیز پشتیبانی می کند که برای استفاده از این سینی باید آن را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

شما می توانید از فیلم هایی در اندازه های 14*17 اینچ، 14*14 اینچ، 11*14 اینچ، 10*12 اینچ و 8*10 اینچ در پرینتر پزشکی DRYPRO 832HG استفاده کنید.

در صورت استفاده از سینی اختیاری امکان قرار دادن فیلم هایی با اندازه های متفاوت در هر یک از سینی ها وجود دارد. به این صورت که می توان در یک سینی به عنوان مثال از فیلم 11*14 اینچی و در سینی دیگر فیلم 8*10 اینچی بهره برد و عمل پرینت را به صورت هم زمان بر روی آنها انجام داد.

پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 832HG

کیفیت بسیار مطلوب پرینت یکی دیگر از ویژگی های پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 832HG محسوب می شود. این پرینتر از رزولوشن 320 dpi برخوردار است و از فناوری تنظیم اتوماتیک میزان تراکم تصاویر برای دستیابی به بالاترین کیفیت و دقت بهره می برد.

از آنجا که فیلم های مخصوص چاپ تصاویر پزشکی به دما و نور حساس هستند، پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا DRYPRO 832HG به فناوری تشخیص میزان دما و نور محیط مجهز شده تا در شرایط محیطی مختلف بالاترین کیفیت چاپ را ارائه دهد.

پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا DRYPRO 832HG به منظور جلوگیری از احتمال از بین رفتن اطلاعات بیماران، از هارد دیسک داخلی بهره نمی برد و برای ذخیره تصاویر و تشکیل پرونده پزشکی بیماران می توان از آن به صورت متصل به کامپیوتر استفاده کرد.

شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا DRYPRO MODEL 832HG را کسب نمایید.

پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 832HG





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 27 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی